Återöppnande av blogg

Kände ett enormt sug för att börja blogga igen, och då kom jag på att istället för att skapa en helt ny blogg igen, så kunde jag använda mig av den här som jag ändå bara hade skrivit ett par gånger i. Så det här blir altså första uppdateringen i denna blogg på 8 månader ungefär, ska försöka att hålla igång med bloggandet, för det är faktiskt väldigt roligt. Plus att om jag inte gör det så måste jag ändå skriva av mig på något annat sätt, vilket ofta resulterar i privata dagböcker/bloggar. Så tänkte att det kunde vara en rolig idé att ha en öppen blogg istället. Vad den ska handla om får bestämmas senare, men det blir nog lite blandat skulle jag tro. Så nu är denna uråldriga bloggen öppen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0